تتانکس

تحلیل تکنیکال ایپ کوین (Apecoin) امروز

تحلیل تکنیکال ایپ کوین (Apecoin) امروز

رمزارز ایپ کوین توکنی است که روی شبکه اتریوم ایجاد شده و ارتباط نزدیکی با توکن‌های یکتای میمون کسل دارد. البته بر خلاف آن‌ها، توکن APE قابل تعویض است و ارزش هر کدام از آن‌ها با هم برابر است. در ادامه به تحلیل قیمت ایپ کوین امروز پرداخته شده است.

تحلیل تکنیکال قیمت ایپ کوین

ارز دیجیتال ایپ کوین (Apecoin) از ۲۹ آگوست (۷ شهریور)، چهار سقف قیمتی پایین‌تر و چهار کف قیمتی برابر شکل داده است. با اتصال این نقاط نوسانی از طریق خطوط روند، یک الگوی مثلث نزولی شکل می‌گیرد. این الگو در تحلیل تکنیکال می‌تواند روند بازار نزولی را به ما نشان دهد و بر همین اساس افت  7 درصدی این آلت کوین را پیش بینی می‌کند.

بر اساس این الگو، هدف قیمتی بعدی ایپ کوین در سطح ۴.۳۲ دلاری قرار دارد، اما در صورتی که فروشنده‌ها با جدیت بیشتری وارد بازار شوند، این روند نزولی می‌تواند ادامه داشته باشد و در اثر آن، قیمت به کف‌های برابر در حدود سطح ۴.۲۱ دلاری می‌رسد. در مجموع، ایپ کوین به میزان ۹.۳ درصد کاهش می‌یابد.

سرمایه گذاران علاقه‌مند می‌توانند منتظر بمانند تا کندلی چهار ساعته زیر سطح حمایت در قیمت ۴.۶۴ دلار بسته شود و بعد از آن وارد پوزیشن معاملاتی شورت شوند. پس از تایید از دست رفتن حمایت این الگو، قیمت ایپ کوین به ترتیب به سمت سطوح ۴.۳۲ و ۴.۲۱ دلار کاهش خواهد یافت.

 نمودار روزانه جفت ارز ایپ کوین به تتر

از طرفی هم درر صورتی که قیمت ایپ کوین از کف حمایت ۴.۶۴ دلاری بتواند برگردد و خود را بالا بکشد و به سقف بالاتری از سقف نوسانی ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) یعنی قیمت ۴.۸۱ دلار برسد، این نشان دهنده شکست مقاومتی این الگو است. از این رو، پیش بینی روند نزولی بالا باطل خواهد شد. در چنین شرایطی، قیمت ایپ کوین مجدداً می‌تواند به سمت سطح روانی ۵ دلار افزایش یابد.

مقالات مرتبط
دیدگاه شما
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها