تتانکس

ارز های شبیه شیبا در 2023

بهترین ارز‌های شبیه شیبا در سال ۲۰۲۳؛ کدام یک برای سرمایه گذاری مناسب‌تر هستند؟

با افزایش محبوبیت شیبا اینو در بازار ارز‌های دیجیتال، میم کوین‌های زیادی به تقلید از آن و به امید تجربه موفقیت این میم کوین توسعه پیدا کردند. از این رو در ادامه این مطلب به بررسی برخی از ارز‌های شبیه شیبا در سال ۲۰۲۳ خواهیم پرداخت تا ببینیم کدام یک از آن‌ها برای سرمایه گذاری مناسب‌اند.

ارز‌های شبیه شیبا در سال ۲۰۲۳

برخی از بهترین رمز ارز های شبیه شیبا اینو در سال ۲۰۲۳ عبارت اند از:

میم کوین پپه؛ بهترین رمز ارز شبیه پپه

میم کوین پپه (Pepe) یک نوع رمز ارز میم است که به تازگی در بازار ارز دیجیتال شناخته شده است. این رمز ارز و در عرض دو هفته توانست توجه اینترنت را جلب کند و وارد لیست ۱۰۰ توکن با بالاترین سرمایه‌گذاری در بازار شود.

پپه در آوریل سال ۲۰۲۳ راه‌اندازی شد و داستان موفقیت سریع آن باعث شد که در صرافی‌های اصلی مانند هیوبی، مکسی، اوکی اکسچنج و چندین صرافی غیرمتمرکز دیگر مانند یونی سواپ معامله شود.

توسعه‌دهندگان میم کوین پپه اظهار داشته‌اند که این توکن مانند ارز‌های دیجیتال دارای هدف خاصی نیست اما با این وجود، پپه توانسته توجه سرمایه گذاران و کاربران زیادی را به خود جلب کند.

رمزارز پپه از هیچ یک از روش‌های معمول مانند عرضه اولیه توکن، پیش‌فروش یا ایردراپ برای توزیع توکن‌های خود استفاده نکرده است. به جای آن، این رمز ارز به طور کامل بر محبوبیت میم‌های قورباغه و جلب سرمایه‌گذاران بالقوه تکیه دارد.

فلوکی اینو؛ رمز ارز الهام گرفته از ایلان ماسک

فلوکی اینو یک ارز دیجیتال است که در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ روی بلاکچین اتریوم راه اندازی شد. این کوین با الهام از سگ شیبا اینو ایلان ماسک به نام فلوکی نام‌گذاری شده است.

فلوکی اینو (Floki Inu)که از ایلان ماسک و علاقه او به میم کوین‌ها به وجود آمده است، ادعا می‌کند که یک رقیب بزرگ برای دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) است. فلوکی اینو توسط یک تیم ناشناس توسعه‌دهنده و از توییت ماسک در مورد نام سگ شیبا اینو او به وجود آمده است.

این رمز ارز روی شبکه‌های اتریوم و بایننس اسمارت چین به فعالیت می‌کند و تلاش می‌کند از جامعه مخصوص به خود، به نام «وایکینگ‌های فلوکی»، برای رشد و توسعه بیشتر بهره ببرد.

بیت کوین ماین تریکس؛ رمز ارز شبیه شیبا اینو

رمز ارز بیت کوین ماین تریکس (Bitcoin Minetrix) یک گزینه نوآورانه و جدید در زمینه استخراج بیت کوین است که ممکن است به عنوان شبا اینو بعدی در نظر گرفته شود. این ارز با ارائه راهکار استخراج جدیدی به حل مشکلات الگوریتم اثبات کار بیت کوین می‌پردازد و وعده سودآوری سالانه ۷۷ درصد را به کاربران می‌دهد.

بیت کوین ماین تریکس اولین اکوسیستمی است که به کاربران امکان می‌دهد توکن‌های مبتنی ERC20  را وارد کلود ماینینگ (Cloudmining) کنند و آن‌ها را برای دریافت سود بکار ببرند.

استخراج بیت کوین اگرچه برای ماینر‌ها می‌تواند سود آور باشد اما با توجه به اینکه این فرایند پرمصرف است می‌تواند به محیط زیست آسیب برساند.

بیت کوین ماین تریکس سعی می‌کند که از این موارد جلوگیری کند و فرصت استخراج را برای تمامی کاربران فراهم سازد.

استخراج رمز ارز‌ها به کمک این ارز دیجیتال بسیار راحت شده است. کاربران با ۱۰ دلار سرمایه اولیه هم می‌توانند به استخراج توکن‌های خود بپردازند.

وال استریت میمز؛ بهترین توکن مشابه شیبا اینو

وال استریت میمز (Wall Street Memes) یک میم کوین معروف است که توانسته است بیش از ۲۵ میلیون دلار سرمایه جمع آوری کند و اکنون در صرافی محبوب اوکی اکسچنج معامله می‌شود.

این پلتفرم در ابتدا سال ۲۰۱۹ توانست در توییتر و اینستاگرام محبوبیت بیابد. سپس در سال ۲۰۲۱، سازندگان این پلتفرم تصمیم به راه‌اندازی پروژه ان اف تی (NFT) به نام وال استریت بولز (Wall St Bulls) گرفتند. اولین مجموعه از ان اف تی‌های این پلتفرم توانست در نیم ساعت اول ۱۰۰۰۰ توکن مبتنی بر اتریوم را بفروشد.

در حال حاضر، این پلتفرم توکن خود به نام «$WSM» را راه‌اندازی کرده است. این توکن هر چند کاربردی ندارد، اما دارای طرفداران بزرگی است که می‌تواند به آن کمک کند تا تبدیل به یکی از بهترین ارزهای شبیه شیبا در سال ۲۰۲۳ شود.

میم کوین مای نیبور آلیس

میم کوین مای نیبور آلیس (MyNeighborAlice) یک پروژه بازی در متاورس با محوریت مزرعه‌ای است که روی بلاکچین کرومیا (Chromia ) توسعه یافته است. در این بازی که با محوریت مزرعه است، بازیکنان می‌توانند خانه‌ها و مزارع خود را بسازند و با انجام وظایف روزانه خود جوایز مناسبی کسب کنند. قابل‌توجه‌ترین ویژگی این بازی این است که این پروژه امکان مالکیت املاک مجازی را نیز فراهم می‌کند.

مانند پروژه‌های دیسنترالند و سندباکس، مای نیبور آلیس به بازیکنان این امکان را می‌دهد که زمین‌های مجازی بخرند. در این بازی متاورس، ۱۰۰۰۰۰ قطعه زمین در شش جزیره متاورس وجود دارد. اگرچه برخی از این قطعات زمین گران‌تر از بقیه هستند، اما مای نیبور الیس نهایت تلاش خود را می‌کند که املاک مجازی در متاورس را به قیمتی مقرون به صرفه ارائه دهد.

سوشی سواپ، صرافی رمز ارز با توکنی شبیه شیبا

سوشی سواپ (SushiSwap) یک صرافی غیرمتمرکز است که توکن‌ها را با استفاده از مکانیسم بازارساز خودکار (AMM) ارائه می‌دهد. این پلتفرم به‌علاوه حمایت از بیش از ۴۰۰ رمز ارز مختلف، از شبکه‌های بلاکچین متعددی نیز پشتیبانی می‌کند.

این شبکه‌ها شامل اتریوم، بایننس اسمارت چین، پالیگان، آولانچ و سایر شبکه‌ها می‌شود. سوشی سواپ امکان تبادل توکن‌ها بر پایه شبکه‌های بلاکچین متعدد را نیز فراهم می‌کند. این به این معناست که تبادل بین توکن‌های بایننس اسمارت چین و اتریوم می‌تواند در چند ثانیه انجام شود.

همچنین، به عنوان یک پلتفرم غیرمتمرکز، در سوشی سواپ نیازی به تطابق خریدار و فروشنده برای انجام معاملات وجود ندارد.

خلاصه ای از آنچه در مطلب ارز‌های شبیه شیبا در سال ۲۰۲۳ گفته شد

۶ تا از بهترین ارز‌های شبیه شیبا در سال ۲۰۲۳ عبارت اند از:

  1. میم کوین پپه (Pepe): این میم کوین به تازگی توسعه یافته است و در عرض دو هفته به لیست ۱۰۰ توکن با بالاترین سرمایه‌گذاری در بازار پیوست.
  2. فلوکی اینو (Floki Inu): این رمز ارز به الهام از سگ ایلان ماسک الهام گرفته و به عنوان رقیبی برای دوج کوین و شیبا اینو شناخته می‌شود.
  3. بیت کوین ماین تریکس (Bitcoin Minetrix): این ارز به توسعه استخراج بیت کوین به شیوه‌ای نوآورانه و وعده سودآوری سالانه ۷۷ درصد می‌پردازد.
  4. وال استریت میمز (Wall Street Memes): این میم کوین در مجموع موفق به جمع آوری بیش از ۲۵ میلیون دلار سرمایه‌ شده است و در حال حاضر اوکی اکسچنج معامله می‌شود.
  5. میم کوین مای نیبور آلیس (MyNeighborAlice): این پروژه یک بازی متاورس با محوریت مزرعه‌ای است که روی بلاکچین کرومیا توسعه یافته و به بازیکنان امکان مالکیت املاک مجازی را نیز می‌دهد.
  6. سوشی سواپ (SushiSwap): این صرافی غیرمتمرکز از مکانیسم بازارساز خودکار (AMM) برای ارائه توکن‌ها استفاده می‌کند و از بیش از ۴۰۰ رمز ارز مختلف را پشتیبانی می‌کند.
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها