تتانکس

ارز استپن (STEPN) چیست و واقعا آینده ای دارد؟ توکن GMT بهتر است یا GST؟

ارز استپن (STEPN) چیست و واقعا آینده ای دارد؟ توکن GMT بهتر است یا GST؟

هر روز از این باغ بری می رسد! واقعا اینگونه نیست! تا چند وقت قبل کسب درآمد از طریق بازی کردن هم بیشتر رویا بود چه برسد به پیاده روی کردن. بله! به همین سادگی. ارز استپن با توکن اختصاصی خود این امکان را فراهم کرده است که خیلی راحت تنها با قدم زدن بشود از دنیای رمزارزها کسب درآمد کرد. پروژه ارز دیجیتال استپن (GMT) این موضوع را مد نظر قرار داده و سلامت و تحرک افراد را در اولویت خود در نظر گرفته است. در مطلب پیش رو پروژه استپن و نحوه کارکرد توکن (GMT) و آینده قیمت آن را بررسی می‌کنیم.

ارز استپن (GMT)؛ لذت کسب درآمد

هر بلاک‌چین از طریق ارزشی که ایجاد می‌کند، به دنیای واقعی وصل می‌شود. در حال حاضر برخی پروژه‌های ارز دیجیتال که با عنوان حرکت کن درآمد کسب کن (M2E) شناخته می‌شوند، امکان کسب درآمد از طریق انجام فعالیت‌های روزمره را برای کاربران ایجاد کرده‌اند.

پروژه ارز استپن (GMT) نیز از همین راهبرد پیروی کرده‌است. با توجه به ساختار این نوع برنامه‌ها، شما بر روی دارایی‌های خود تسلط کامل دارید و در صورت نیاز و با‌توجه به شرایط، می‌توانید آن‌ها را به ارزهای دیجیتال دیگر یا پول نقد تبدیل کنید.

حرکت کن درآمد کسب کن، به شما امکان کسب توکن (GMT و GST) از طریق انجام فعالیت‌هایی مانند دویدن یا پیاده روی را می‌دهد. اگر برای پیاده روی‌ از برنامه‌های قدم شمار استفاده می‌کنید، ساختار استپن برایتان نا‌آشنا نخواهد بود. چراکه استپن را می‌توان نسخه پیشرفته‌تر این نوع برنامه‌ها دانست.

با این تفاوت‌ که در ازای فعالیت خود، سکه و توکن‌های غیرمثلی ارزشمند دریافت می‌کنید. این در‌ حالی‌است که  عموم برنامه‌های تناسب اندام جوایز نه چندان کاربردی را ارائه می‌دهند. استپن از جمله پیشگامان این نوع راهبرد است که در طی آن بر‌اساس فعالیت‌های بدنی که انجام می‌دهید، پاداش دریافت می‌کنید.  جالب است بدانید که پوکمون گو (Pokémon Go) به عنوان یکی از پیشگامان برنامه‌های حرکت کن درآمد کسب کن شناخته می‌شود که در سال ۲۰۱۶ ارائه شد.

ارز دیجیتال استپن (STEPN) چیست؟

ارز دیجیتال استپن یک نوع برنامه وب ۳ (WEB 3.0) است که در گروه برنامه‌های سبک زندگی جای دارد. برنامه‌های حرکت کن درآمد کسب کن مانند استپن، مشابه برنامه‌های بازی کن درآمد کسب کن (P2E) هستند. چراکه از ویژگی‌هایی مانند گیمیفای (GameFi)، سوشال فای (SocailFi) و توکن‌های غیرمثلی بهره می‌برند.

با این تفاوت که برنامه‌های حرکت کن درآمد کسب کن در کنار بازی، سلامت افراد را مد نظر قرار می‌دهند. با گیمیفا ، کاربران به سمت زندگی سالم تر کشیده می‌شوند در حالی که بدون وجود وسیله نقلیه، از تولید کربن و تغییرات آب و هوایی نیز جلوگیری می‌شود. سوشال فای نیز بستری برای بهبود محتوای وب ۳ تولید شده توسط کاربر را فراهم می‌کند.

ارز دیجیتال استپن از کجا آغاز شد؟

 در دنیای پر مشغله امروزی که بسیاری از افراد به انزوا کشیده ‌شده‌اند، این برنامه کاربران را به اجتماعی شدن و در عین حال داشتن سبک زندگی سالم تشویق می‌کند. شرکتی مستقر در استرالیا به نام فایند ساتوشی لب (FindSatoshi Lab) آن را تاسیس کرد. استپن در سه ماه اول سال ۲۰۲۱ به سود‌های قابل توجهی دست پیدا کرد. به طوریکه ۲۶/۸ میلیون دلار از کفش‌های کتانی آن در این بازه به فروش رسید. پس از آن نیز روند رو به رشد این پروژه ادامه پیدا کرد.

زمانی که استپن راه اندازی شد، بخش زیادی از معاملات صرافی‌های ارز دیجیتال را به خود اختصاص داد. رشد قیمت خوب آن، توجه‌های زیادی را به سمت خود جلب کرد. به طوری‌که بسیاری از کاربران به کسب درآمد از این پلتفرم اشتیاق نشان دادند.

استپن (GMT) بر روی بلاک‌چین سولانا (SOL) فعالیت می‌کند و اولین برنامه ورزشی ساخته شده بر روی این بلاک‌چین است.

به این معنا که برای خرید کفش ورزشی و انجام فعالیت‌های داخل برنامه، نیاز به خرید سولانا است. متخصصان این حوزه، از جمله دلایل رشد توکن گرین متاورس (GMT) را، اعطای پاداش در ازای انجام فعالیت‌هایی مانند دویدن و راه رفتن می‌دانند. علاوه بر آن،‌ استپن با اضافه کردن جزئیات و عناصر گوناگون به برنامه،‌ جذابیت بیشتری را ایجاد کرده است.

به عنوان مثال در طول مسیر فعالیت خود به طور تصادفی با جعبه‌های گنج روبه‌رو می‌شوید و در صورت تمایل می‌توانید ویژگی‌های کتانی خود را ارتقا دهید. استپن با ترکیب بازی، ورزش و ایجاد درآمد، تجربه‌ای بسیار لذت‌بخش را برای کاربران رقم زده است.  

 برنامه‌ استپن در گوگل پلی،‌ بیش از ۱۰۰۰۰۰ دانلود را به خود اختصاص داده و در میان برنامه‌های گروه سلامت و تناسب اندام، به جایگاه ۲۷ام دست پیدا کرده است. حال بیایید نگاهی به جزييات عملکرد این برنامه و نحوه پاداش دهی آن بیاندازیم.

استپن چگونه کار می‌کند؟

پیش از این نیز ذکر کردیم که استپن با دو توکن (GMT و GST) بر مبنای حرکت طراحی شده است. یعنی تا زمانی که حرکت داشته باشید می‌توانید درآمد کسب کنید. در ابتدا برنامه استپن را دانلود کرده و با آدرس ایمیل خود ثبت نام کنید. پس از تایید، نسبت به اتصال کیف پول به برنامه اقدامات لازم را انجام دهید.

توکن‌های غیرمثلی (NFT) در این برنامه، در قالب کفش‌های کتانی توسط کاربران پوشیده می‌شوند. برای در اختیار داشتن کفش‌های ورزشی، باید توکن سولانا را در کیف پول درون برنامه‌ای استپن واریز کرده و از آن برای خرید کتانی استفاده کنید.

با انجام فعالیت‌هایی مانند دویدن و راه‌ رفتن از طریق این کتانی‌ها، می‌توانید توکن گرین متاورس کسب کنید. توکن‌های به دست آمده می‌توانند در بازی استفاده شوند یا به دارایی‌های نقدی تبدیل شوند. اما کسب این توکن به انرژی نیاز داشته و تعداد دقیقه‌هایی که می‌توانید با کتانی ورزش کنید، بر حسب انرژی اندازه گیری می‌شوند.

پس از گذشت ۲۴ ساعت از خرید کتانی‌‌ها، شارژ آن‌ها مجددا پر می‌شود. پس از انجام تمامی این مراحل و شروع، موقعیت و وضعیت فعلی شما بر روی صفحه نمایش داده می‌شوند. در نظر داشته باشید که با توجه به هوشمندی و هدف این برنامه، در صورت استفاده از وسیله نقلیه، سیگنال ضعیف و نداشتن انرژی، توکنی به شما تعلق نمی‌گیرد. رنگ سفید موقعیت یاب (GPS)  نبود سیگنال، رنگ سبز سیگنال قوی و رنگ قرمز سیگنال ضعیف را نشان می‌دهند.

مسیر رشد استپن و نقشه راه آن

در آگوست سال ۲۰۲۲ اولین طرح از این برنامه منتشر شد و در نوامبر ۲۰۲۱ آزمایش بتای آن به پایان رسید. در حال حاضر این برنامه در حالت بتای عمومی قرار داشته و انتظار می‌رود که تا پایان سال ۲۰۲۲ قابلیت‌های بیشتری به آن اضافه شود.

مسیر رشد استپن و نقشه راه آن

توکن‌های استپن

به طور کلی در اکوسیستم ارز دیجیتال استپن دو نوع توکن وجود دارد:

  • توکن گرین ساتوشی (GST)
  • توکن گرین متاورس (GMT)

توکن گرین ساتوشی (GST) توکن کاربردی بازی بوده و عرضه نامحدودی دارد. گرین متاورس (GMT) نیز توکن حاکمیت بوده و عرضه آن محدود به ۶ میلیارد است.

توکن‌های استپن

توکن گرین ساتوشی (GST)

ارز دیجیتال گرین ساتوشی (GST) عموما درون بازی و برای خرید کالا در بازی استفاده می‌شود. این توکن دارای عرضه نامحدودی بوده و با ثبت فعالیت‌های بدنی به آسانی ایجاد می‌شود. برای ارتقای بخش‌های مختلف بازی می‌توانید این توکن را خرج و استفاده کنید. مانند: تعمیر، ارتقای سطح کفش، ارتقای الماس‌ها و سنگ‌های قیمتی و  باز کردن قفل سوکت‌ها.

توکن  گرین متاورس (GMT)

ارز دیجیتال گرین متاورس (GMT) در واقع سکه حاکمیتی برنامه استپن است که کاربران می‌توانند در ازای فعالیت خود از آن درآمد کسب کنند.  طبیعاتا هرچه فعالیت بیشتر باشد، سکه بیشتری نیز ارائه می‌شود. استپن از این راه جالب و خلاقانه برای جذابیت هرچه بیشتر پلتفرم خود استفاده کرده است.

به دنبال افزایش تعداد کاربران استپن، قیمت توکن گرین متاورس نیز روند صعودی را طی می‌کند. به طوری که قیمت این توکن طی ۴۱ روز با افزایش ۳۴۰۰۰ درصدی رو به رو شد و قیمت آن از ۰/۰۱ دلار در ۹ مارس ۲۰۲۲ به ۳/۴۵ دلار در ۱۹ آوریل ۲۰۲۲ افزایش یافت. زمانی که کفش ورزشی شما آماده شد و شروع به راه رفتن و دویدن کردید، توکن‌های برنامه استپن به عنوان پاداش ارائه می‌گردند. 

ویژگی‌های پلتفرم استپن

برنامه ارز استپن شامل بخش‌ها و ویژگی‌های مختلفی‌ است:

  • حالت‌های بازی: در حال حاضر تنها حالت انفرادی دسترسی بیشتری داشته و حالت‌های دیگر مانند ماراتون و پس زمینه در حال توسعه هستند.
  • کفش‌های کتانی: کاربران از طریق توکن‌های غیر مثلی می‌توانند درآمد کسب کنند. انواع مختلفی از این کتانی‌ها موجود هستند که با خرج کردن توکن گرین ساتوشی، امکان ارتقا و شخصی سازی آن‌ها وجود دارد.
  • سنگ‌های قیمتی: کاربران پس از رسیدن به سطح‌های بالاتر به سنگ‌های قیمتی دست پیدا می‌کنند و با خرج کردن آن‌ها می‌توانند کتانی‌های خود را ارتقا دهند.
  • جعبه کفش: با خرج کردن مقداری ارز و جفت کردن دو کفش ورزشی، یک جعبه کفش ساخته می‌شود که با باز شدن آن، یک جفت کفش در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. قیمت و نوع کفش دریافتی،‌ به کفش اولیه بستگی دارد.
  • نشان‌ها: کاربران با مشارکت در فعالیت‌های درون بازی، نشان‌های مختلفی دریافت می‌کنند. می‌توان از این نشان‌ها برای ارتقای بخش‌های مختلف برنامه استفاده کرد.
  • بازار توکن‌های غیرمثلی: کاربران دارایی‌های مختلف خود را به صورت  توکن‌های غیرمثلی در این بازار با یکدیگر معامله می‌کنند. در تصویر زیر شیوه توکن سوزی در استپن را نشان داده‌ایم.

حالت‌های بازی استپن کدامند؟

سه حالت بازی انفرادی،‌ ماراتون و پس زمینه در اختیار کاربران قرار دارد. در حالت انفرادی با پوشیدن کفش ورزشی مناسب و راه رفتن و حرکت می‌توانید توکن کسب کنید. هر‌چه سطح فعالیت بدنی بیشتر باشد، مقدار پاداش دریافتی نیز بیشتر می‌شود.

در‌ حالت ماراتون،َ کاربران با ثبت نام در ماراتون آنلاین ۲۴ ساعت پیش از شروع، می‌توانند در ماراتون‌های هفتگی و ماهانه شرکت کنند. ماراتون‌های هفتگی دارای مسافت‌های ۲/۵، ۵ و ۷ کیلومتر و ماراتون‌های ماهانه دارای مسافت‌های ۵، ۱۰ و ۱۵کیلومتر هستند. در هر بازه زمانی امکان مشارکت در یک ماراتون وجود دارد.

در حالت پس زمینه، زمانی که استپن خاموش است، تعداد گام‌ها شمرده شده و بر اساس آن‌ها پاداش ارائه می‌‌شود. این روش تاثیری بر دوام کتانی‌ها ندارد.  این بخش از برنامه همچنان در حال توسعه است و در حال حاضر حداکثر ۳۰۰۰ قدم در طول روز شمرده می‌شود. 

کفش‌های ورزشی استپن

پیش از اینکه به سراغ جزئیات کفش‌های ورزشی در برنامه استپن برویم، بیایید نگاهی به ماهیت آن‌ها بیاندازیم. شاید برای شما هم سوال باشد که منظور از کتانی‌های ورزشی استپن چیست؟

به زبان ساده کتانی‌های ورزشی استپن نوعی دارایی‌های دیجیتالی هستند که از طریق آن‌ها در برنامه این برنامه می‌توانید درآمد کسب کنید. با استفاده از ارز دیجیتال می‌توانید کتانی‌های ورزشی را از بازار درون برنامه خریداری کنید. اگر به طور مستمر و روزانه فعالیت دارید، با سرمایه گذاری بر روی یک جفت کتانی ورزشی استپن درآمد خوبی کسب می‌کنید.

همانطور که ذکر کردیم انواع مختلفی از کفش‌های کتانی وجود دارند که در سرعت کسب پاداش‌ها و توکن‌ها نیز تاثیرگذارند. کفش‌های ورزشی استپن بر اساس موارد زیر تعریف می‌شوند:

  • ویژگی‌
  • نوع
  • کیفیت
  • سطح
  • شخصی سازی

ارز دیجیتال استپن این امکان را فراهم کرده که امکان خرید و اجاره کفش‌های ورزشی وجود داشته باشد. در صورت اجاره کفش، درصدی از توکن‌های به دست آمده به صاحب کفش تعلق می‌گیرند.

کفش‌های ورزشی استپن

ویژگی‌های کفش‌های ورزشی

کفش‌های ورزشی استپن ویژگی‌های مختلفی دارند که در سرعت کسب توکن‌ها و پاداش‌های دیگر تاثیر گذارند با خرج کردن توکن‌ها می‌توان این قابلیت‌ها را ارتقا بخشید. ویژگی‌های کفش‌های ورزشی به چهار حالت کلی زیر تقسیم بندی می‌شوند:

  • کارایی: این ویژگی در حالت انفرادی، بر نرخ دریافت توکن به ازای انرژی صرف شده تاثیر دارد و در حالت ماراتن به کاربر کمک می‌کند که توکن‌ها را سریع‌تر جمع کند.
  • شانس: بر کیفیت و تعداد دفعات مواجهه با جعبه شانس تاثیر می‌گذارد.
  • راحتی: این ویژگی که در حال توسعه است، در میزان سرعت دریافت توکن تاثیر دارد.
  • انعطاف پذیری: منظور از این قابلیت،‌ دوام و ماندگاری کفش ورزشی است که در اثر حرکت به مرور فرسوده می‌شود. از آنجایی که راندمان ورزشکار با دوام کفش رابطه مستقیم دارد، می‌توان آن را بااهمیت دانست.

انواع کفش در استپن (GMT)

انواع مختلفی از کفش‌های ورزشی برای سطوح مختلف ورزش طراحی شده‌اند:

  • پیاده روی آهسته (۱-۶ کیلومتر در ساعت)
  • پیاده روی معمولی (۴-۱۰ کیلومتر در ساعت)
  • دونده (۸-۲۰ کیلومتر در ساعت)
  • حرفه‌ای (۱-۲۰ کیلومتر در ساعت)

هر‌چه سطح تمرین و کیفیت کفش انتخابی بالا‌تر باشد، مقدار توکن دریافتی نیز بیشتر خواهد بود. علاوه بر موارد ذکر شده عوامل دیگری مانند کارایی کفش ورزشی، سیگنال GPS و… بر میزان جمع آوری توکن‌های گرین ساتوشی تاثیرگذارند. زمانی که سیگنال  موقعیت یاب ضعیف باشد، میزان سکه دریافتی نیز کم می‌شود. 

کیفیت کفش‌های ورزشی

به طور کلی ۵ نوع کیفیت برای کفش‌های ورزشی در نظر گرفته شده که با ویژگی‌های کفش‌ها نیز رابطه مستقیم دارد.

  • معمولی (۱-۱۰ ویژگی)
  • منحصر به فرد (۸-۱۰ ویژگی)
  • کم نظیر (۱۵-۳۵ ویژگی)
  • افسانه ای (۲۸-۶۳ ویژگی)
  • خارق العاده ( ۵۰-۱۱۲ ویژگی)

سطوح کفش‌های ورزشی

کفش‌های ورزشی سطوح مختلفی دارند و برای ارتقای آن‌ها باید توکن گرین ساتوشی خود را خرج کنید. علاوه بر آن هر سطح زمان ثابتی دارد و در سطوح بالا‌تر به زمان و توکن گرین متاورس بیشتری نیاز است. همچنین در سطوح ۲۹ و ۳۰ کاربران نیاز به توکن گرین متاورس دارند. با بالا رفتن سطح و بسته به نوع کیفیت کفش، کاربران بین ۴ تا ۱۲ امتیاز دریافت می‌کنند.

نکته قابل توجه در این است که با بالا رفتن سطح کفش، کاربران می‌توانند به قابلیت‌های دیگر برنامه دسترسی داشته باشند. برای کسب توکن‌های گرین متاورس باید به سطح ۳۰ رسیده و هر زمان که به بالاترین سطح برسند، می‌توانند از بین توکن‌های گرین متاورس و گرین ساتوشی یکی را انتخاب کنند.

شخصی سازی کفش‌های ورزشی

زمانی که کفش ورزشی به سطح ۳۰ برسد، کاربر می‌تواند کفش خود را شخصی سازی کند. علاوه بر این‌ها استپن در پی همکاری با برند‌های مطرح ورزشی برای عرضه کفش ورزشی است.

چگونه یک کفش خوب بخریم؟

یکی از سوالاتی که برای بسیاری از کاربران پیش می‌آید انتخاب کفش ورزشی مناسب است. در ادامه نکاتی را برای انتخاب بهتر کفش ورزشی یادآور می‌شویم:

  • به دنبال کفشی برای پیاده روی‌های روزمره هستید یا قصد انجام فعالیت‌های حرفه‌ای تر را دارید؟ کفشی را انتخاب کنید که به طور مستمر بتوانید از آن استفاده کنید.
  • کتانی‌های معمولی یا افسانه‌ای؟ کفش‌های معمولی از جمله انتخاب‌های رایج کاربران هستند. توصیه می‌شود که در ابتدا و برای شروع از کفش‌های معمولی استفاده کنید.
  • ترکیب و ضرب کفش‌ها، که از سطح ۰ تا ۷ وجود دارند را، در نظر داشته باشید و بنا به توانایی خود آن‌ها را انتخاب کنید. اگر قصد خرید چند کفش در آینده و ترکیب آن‌ها با یکدیگر را دارید، این موضوع را مد نظر قرار دهید.
  • کارایی و انعطاف پذیری بیشترین تاثیر را در راندمان و در نتیجه درآمد شما دارند. این دو ویژگی کتانی را به گونه‌ای باهم ترکیب کنید که مجموع آن‌ها بیشتر از ۱۰ شود. به عنوان مثال کفشی با کارایی ۶ و انعطاف پذیری ۶ مناسب به نظر می‌رسد.
  • به سوکت‌های جوایز توجه داشته باشید. در ابتدا انتخاب یک سوکت منعطف و کارآمد برایتان مفید خواهد بود.

راهنمای و آموزش برنامه استپن

محیط جذاب و پویای برنامه ارز دیجیتال استپن یکی دیگر از مزیت‌های آن به شمار می آید. نحوه کار با این برنامه بسیار ساده و جالب است. به طوریکه اشتیاق کاربر به استفاده از آن افزایش می یابد. به طور خلاصه برای استفاده از برنامه استپن این مراحل را طی می‌کنیم:

  • دانلود و نصب برنامه استپن
  • ساخت یک حساب کاربری
  • ساخت کیف پول داخل برنامه استپن
  • انتقال سولانا به کیف پول استپن
  • خرید کتانی‌ ورزشی
  • شروع به حرکت و راه رفتن
  • دریافت و خرج کردن توکن‌های گرین ساتوشی و گرین متاورس

در ادامه تمامی مراحل استفاده از برنامه استپن را با جزئیات ذکر می‌کنیم. برای نصب این برنامه می‌توانید به طور مستقیم به سایت رسمی مراجعه کنید یا از طریق گوگل پلی این برنامه را دانلود کنید. برای ورود به برنامه یکی از دو راه تلفن و ایمیل را انتخاب کنید. در مراحل پیش رو ما از ایمیل استفاده کرده‌ایم. پس از وارد کردن ایمیل یا شماره همراه، کد تایید ارسال شده را در جایگاه مربوطه وارد کنید.

آموزش گرفتن کد استپن

از آنجایی که این برنامه در حال حاضر در مرحله بتا قرار دارد، برای ورود به آن باید کد معرف در اختیار داشته باشید. در آینده این موضوع تغییر می‌کند. اما اگر شما هم مانند ما کد معرف نداشتید ناامید نشوید. چندین راه برای گرفتن کد استپن وجود دارد. می توانید از طریق سایت رسمی استپن عضو کانال تلگرام رسمی استپن شوید و از کدهای قرار داده شده در گروه های آن استفاده کنید.

همچنین به پیشنهاد ارز دیجیتال استپن می توانید کد مربوطه را از دیسکورد (DISCORD) دریافت کنید. در این برنامه هر ۱۲ دقیقه یک کد جدید قرار داده می‌شود. پس از دریافت کد، آن را در محل مربوطه بنویسید و بر روی «ENTER STEPEN» کلیک کنید.

پس از گرفتن کد استپن و ورود به برنامه، ارز سولانا را انتخاب کرده و آن را تایید کنید. سپس وارد صفحه اصلی برنامه می‌شوید که در آن تمامی گزینه‌ها و بخش‌های موجود در صفحه به طور خلاصه معرفی شده‌اند. در صورت عدم تمایل به مشاهده توضیحات، آن ها را رد کنید.

همانطور که در توضیحات مربوط به عملکرد برنامه ذکر کردیم، برای خرید توکن‌های غیرمثلی به ارز سولانا احتیاج دارید و به همین جهت در این مرحله باید اقدام به ساخت کیف پول کنید. بنابراین گزینه ساخت کیف پول جدید « Create a new wallet» را انتخاب کنید. برای تایید ایمیل، کد ارسال شده به ایمیل خود را در محل مربوطه وارد کرده  و بر روی ساخت کیف پول «Create wallet» کلیک کنید.

در این بخش یک رمز برای خود انتخاب می‌کنید که برای هر بار ورود به کیف پول، این رمز قابل استفاده است. استپن برای امنیت بیشتر کیف پول شما، گروهی از کلمات را نمایش می‌دهد و از شما می‌خواهد که آن ها را مجددا به ترتیب در باکس بعدی بنویسید.

پس از ساخت کیف پول، برای در اختیار داشتن ارز سولانا و انتقال آن به کیف پول استپن، در قسمت کیف پول ارز سولانا و سپس گزینه دریافت «receive» را انتخاب کنید. با کپی این آدرس به صرافی که ارز را خریداری کرده‌اید، به آسانی سولانا به کیف پول استپن شما منتقل می‌شود. برای خرید سولانا با کمترین کارمزد و بهترین قیمت به صرافی ارز دیجیتال تتانکس مراجعه کنید.

حال پس از اطمینان از وجود سولانا در کیف پول، نسبت به خرید کتانی ورزشی اقدامات لازم را انجام دهید. در همین راستا باید موجودی کیف پول شما به بخش «spending» منتقل شود. در بخش پایین موجودی سولانا، بر روی «transfer» و سپس «to spending» کلیک کنید. در بخش بعدی مقدار ارز قابل انتقال را انتخاب کرده و انتقال را برای ورود به حساب خرجی خود تایید کنید.

راهنمای خرید کفش در برنامه استپن

در این مرحله که از وجود سولانا در حساب خرجی خود مطمئن شدیم، برای شروع فعالیت به سراغ خرید کفش ورزشی می‌رویم. در همین راستا بر روی علامت کفش که بر روی صفحه اصلی قرار دارد کلیک کنید تا لیست متنوعی از کفش‌های ورزشی نمایش داده شود.

در لیست اصلی تعداد بالایی از کفش‌های ورزشی با ویژگی‌های مختلف نمایش داده می‌شوند. اما اگر کفش ورزشی با ویژگی‌های خاصی مد نظرتان است، گزینه فیلتر در بالای صفحه را انتخاب کرده و ویژگی‌های مد نظر خود را فیلتر کنید.

با انتخاب هر کفش، ویژگی‌های آن به طور کامل نمایش داده می‌شود و در صورت تمایل می‌توانید آن را بخرید. استپن قابلیت ارتقای کفش‌های ورزشی را در اختیار کاربران قرار داده که با صرف کمترین زمان و خرج توکن‌های مربوطه انجام می شود. حال با کفش‌های کتانی جذاب و با دوام خود می‌توانید فعالیت خود را آغاز کرده و درآمد کسب کنید.

آینده و پیش بینی قیمت توکن گرین متاورس

نگرانی‌های موجود در رابطه با آینده ارز دیجیتال استپن (GMT) و سایر ارز‌های دیجیتال منطقی به نظر می‌رسد. هدف این پروژه شرکت دادن و تشویق تمامی افراد، جوان و میانسال، به حفظ سلامت و تناسب اندام است. اما اهداف و چشم انداز آینده شما، خوب یا بد بودن این نوع سرمایه گذاری را مشخص می‌کند. بنابراین پیش از سرمایه گذاری در استپن و هر نوع ارز دیجیتال دیگر، به خوبی با پروژه، دستاورد‌ها و اهداف آن آشنا شوید.

در این قسمت از مقاله پیش بینی انجام شده در تاریخ ۹ می سال ۲۰۲۲ ارائه می‌شود. توکن گرین متاورس را می‌توان در قیاس با اکسی اینفینیتی (AXS) قرار داد که در طی ۱۲ ماه با رشد ۱۶۶۶ برابری از۰/۱ دلار به ۱۶۶/۰۹ دلار رسید.

برخی نگرانی‌ها در رابطه با سقوط بیت کوین به سطح ۲۰۰۰۰ وجود دارد. با این حال بر‌اساس داده‌های به دست آمده،‌ سرمایه گذاران بلند مدت و نهنگ‌ها نه تنها بیت‌کوین‌های خود را نمی‌فروشند، بلکه به خرید و جمع آوری آن‌ها می‌پردازند. بسیاری از معامله گرانی که قیمت استپن را پیش بینی می‌کنند، باور دارند که بالا‌ترین قیمت آن هنوز وارد نشده و جای رشد بسیاری دارد.

مقالات مرتبط
دیدگاه شما
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها